• Doğum Tarihi: 01.04.1973
• Doğum Yeri: Bingöl
• Telefon: 0533 708 0214
• E-Posta: mustafaerdem073@hotmail.com
ÖĞRENİM DURUMU
Alan Üniversite Mezunuyet Yılı
Lisans Mimarlık Balıkesir Üniversitesi 2003
Y. Lisans İş Sağlığı ve Güvenliği İstanbul Esenyurt Üniversitesi 2019
Doktora İş Sağlığı ve Güvenliği İstanbul Gedik Üniversitesi Halen Devam Ediyor.
ÇALIŞTIĞI KURUMLAR
KURUM ÜNVAN Yıl
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Memuru 1991-1993
İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Memuru 1993-1995
Balıkesir İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Memuru 1995-2004
Balıkesir Tarım İl Müdürlüğü Sağlık Memuru 2004-2005
Bingöl Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü Mimar 2005-2011
Bingöl İl Özel İdaresi Mimar 2009-.Halen
İDARİ GÖREVLER
Görev Tanımı Görev Yeri Yıl
Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürü V. Bingöl il Özel İdaresi 2012- ---
TEZ ÇALIŞMALARI
İl Özel İdarelerinin İSG Yönünden Karşılaştırmalı Analizi: Bingöl Elazığ Örneği.
SERTİFİKALAR
B Sınıfı İş Güvenliği Uzmanlığı
VERDİĞİ EĞİTİMLER
Autocad ve İdecad Eğitimleri, Temel İsg Eğitimi
YABANCI DİL
İngilizce
Plan Proje Yatırım İnşaat Müdürlüğü
Görev Yetki ve Çalışma Esasları
1) ARGE, Stratejik Plan, Performans Planı, İstatistik Rapor, Aylık ve Yıllık Faaliyet Raporlama Hizmetleri
2) Etüt, Plan Proje Hizmetleri
3) Yapı Denetim Hizmetleri
4) Kesin Hesap ve Takip Hizmetleri
1. ARGE, Stratejik Plan, Performans Planı, İstatistik Rapor, Aylık ve Yıllık Faaliyet Rapor. Hiz.
• Yasal mevzuat, planlar, projeler ve çalışma programı çerçevesinde İl Özel İdaresi’nin hizmet politikasının belirlenmesi için gerekli araştırmaları yapmak ve elde edilen sonuçları rapor haline getirmek.
• Bingöl halkının idareden beklentileri ve istekleri ile halihazır durumlarının belirlenmesi için kamuoyu araştırmaları yapmak.
• İdari hizmetlerin izlenmesi ve ortaya çıkan aksaklıkların nedenleri ve bu konularda gerekli önlemlerin belirlenmesi hususunda çalışmalar yapmak ve yaptırmak.
• Hizmetlerin geliştirilmesi, etkinlik ve verimliliğin artırılması ve yeni hizmet yöntemlerinin uygulanması konusunda gerekli araştırmaları yapmak veya yaptırmak.
• İdare kaynaklarının artırılması amacı ile gerekli araştırmaları yapmak veya yaptırmak.
• Araştırma ve geliştirme faaliyetlerini sürdürürken, İl Özel İdaresi Hizmet Birimleri, Üniversite, Sivil Toplum Kuruluşları ile ortak çalışmalar yapmak üzere işbirliği sağlamak.
• Yerel Yönetimler, Personel Yönetimi, Araştırma-Geliştirme vb. konularda kitapları, süreli ve süresiz yayınları toplayarak İl Özel İdaresi birimlerinin ve araştırıcıların kullanımına sunmak.
• İdarenin stratejik plan ve performans programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçların konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek, gerektiğinde danışmanlık hizmeti almak.
• İdarenin performans planını mali hizmetler birimi ile koordineli olarak yapmak, gerektiğinde danışmanlık hizmeti almak, performans ölçümleri ile ilgili olarak ilgili birimlerle ortaklaşa raporlar hazırlayarak ilgili makamlara sunmak.
• İdaren yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak,
• Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak idarenin faaliyet raporunu hazırlamak,
• Birim Müdürlüğü’nün görev alanına giren/girebilecek ilgili diğer işlemleri ve yazışmaları yapmak.
• Birim Müdürlüğü’nün yazışma iş ve işlemlerinin sistemli olarak dosyalanması, muhafazası, bağlı olunan arşiv hükümlerinin uygulanması, her an denetime / teftişe hazır halde tutulmasını sağlamak.
• Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yapmak.
2. Etüt, Plan Proje Hizmetleri
• İhtiyaç programı kapsamında bina ve tesislerin projelerini yapmak,
• Yatırımlara ait ihale öncesi arazi ve proje çalışmalarını yapmak, inşaat yapılacak arsaların zemin etütlerini yapmak ve yaptırmak,
• Yatırım programı veya ihtiyaç programı kapsamında yeni yapım işlerinin yaklaşık maliyetini hazırlamak,
• Vaziyet planları ve rölöve çalışmalarını yapmak ve yaptırmak,
• Yatırım ve ihtiyaç program kapsamındaki inşaatların ruhsatlarının alınması ve takibini yapmak,
3. Yapı Denetim Hizmetleri
• Denetimi verilen inşaat işlerinin sözleşme ve şartnamelere göre fen ve sanat kaidelerine uygun olarak yapılıp yapılmadığını kontrol etmek,
• Ara ve kesin hakedişleri düzenlemek,
• Yeni birim fiyat tanzimi, iş artışları revize birim fiyatları hazırlamak,
• İhalesi yapılacak onarım işlerinin yaklaşık maliyetlerini hazırlamak,
• Kesin hesabı yapmak,
4. Kesin Hesap ve Takip Hizmetleri
• Plan Proje ve Yapı Denetim Birimlerinin yaptığı ve yapacağı işlemleri takip etmek, mevzuat çerçevesinde yönlendirmek,
• İl Özel İdaresine ait bina ve tesisler ile ödeneği Özel İdareye aktarılan Genel ve Katma Bütçeli Kuruluşlarla, finansmanı Özel İdarece sağlanan kurumların yapım, onarım ve tadilatları ile ilgili her türlü inşaat işlerinin ihale işlem dosyalarını incelemek, ödeneklerin takibi ve ihaleleri yaptırmak,
• İl Özel idaresi yatırım programında yer alan inşaat işleri ve ödeneği Özel idareye aktarılan Genel ve Katma Bütçeli Kuruluşlarla, finansmanı Özel İdarece sağlanan kurumların yapım, onarım ve tadilatları ile ilgili yapılan hak edişlerin son kontrollerini yapmak,
• Aylık faaliyet raporlarını hazırlamak,
• Geçici kabulü yapılan işlerin kesin hak ediş ve son kontrollerini yapmak,
• Yapım işlerine ait gerek birimce ve gerekse Çevre Şehircilik Müdürlüğü veya bakanlıkların ilgili birimlerince hazırlanan ara ve kesin hakediş, geçici ve kesin kabul, tasfiye, fesih ve iş artışları, şartnameler, revize birim fiyatlarına ilişkin belgeleri tetkik etmek,
• Amirlerinin verdiği ve mevzuatın öngördüğü benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yapmak.